środa, 5 listopada 2014

GlossyBox UK październik 2014

GlossyBox UK październik 2014

 
Jest to moje pierwsze tego typu pudełeczko choć przyznać się muszę, że od dawna korciło mnie aby którąś z wersji sobie zamówić :)
Więc dlaczego właśnie teraz się na nie zdecydowałam? Dla tego o to produktu:


Pełnowymiarowa maseczka nawilżająca firmy NUXE o wartości 19.50 funta, którą miała otrzymać każda z nas :)


Oprócz maseczki w pudełku znalazły się jeszcze:
- peeling do ust ETRE BELLE, produkt pełnowymiarowy o wartości 12.95 euro
- maskara do rzęs SO SUSAN, produkt pełnowymiarowy o wartości 14.95 funta
- lakier do paznokci CIATE, produkt pełnowymiarowy o wartości 9 funtów
oraz miniaturki:
- Rimmel BB cream
- perfumy Yves Rocher quelques notes d'amour

Zawartość spodobała mi się na tyle, że już myślę o kolejnym, choć (o ile uwzględnią mi moją rezygnację z subskrypcji) nie będzie nim pudełko listopadowe.


Jeżeli najbardziej wartościowym produktem (a wydaje mi się, że właśnie takim próbują nas zachęcić no chyba, że się mylę?) ma być eyeliner to poczekam na wydanie świąteczne ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...