poniedziałek, 17 listopada 2014

GlossyBox UK listopad 2014

GlossyBox UK listopad 2014 czyli pudełko, którego miało nie być!


Nie wiem dlaczego ale nie uwzględniono mi rezygnacji z subskrypcji t.zn. niby wszystko dobrze wypełniłam, wysłali mi meila z potwierdzeniem  itd itp ale.... pieniążki z konta zeszły i pudełko dziś dotarło!
Całkiem prawdopodobne jest to, że zbyt późno ową rezygnację zgłosiłam bo było to w pierwszych dniach listopada- ale to tylko takie moje przypuszczenia...
Mam jednak nadzieję, że taka sytuacja nie powtórzy się w przyszłym miesiącu choć akurat pudełko grudniowe chciałam zamówić ale... po tym co dziś dostałam to już sama nie wiem czy warto!


Pudełko było bardzo lekkie- nie wróżyło to dobrze! O to co znalazłam w środku:


- czarna kredka do oczu LOLLIPOPS MAKE UP, produkt pełnowymiarowy o wartości 14 euro
- błyszczyk do ust BURT'S BEES, produkt pełnowymiarowy o wartości 6.99 funta
oraz miniaturki:
- żel nawilżający H2O+ Face Oasis™ Hydrating Treatment
- olejek do twarzy MONU skincare firming fiji facial oil
- olejek do włosów NATURAL WORLD Coconut Water Hydration & Shine Weightless Hair Oil

Kredka do oczu zawsze się przyda zwłaszcza, że czarnej jeszcze nie mam.
Błyszczyk to jedyna rzecz z której się cieszę a firma Burt's Bees od dawna mnie kusiła, kolor też trafił mi się bardzo fajny :)
Olejek do włosów już posiadam, kosztował mnie 1 funta, więc szału nie ma :/
Olejek i żel do twarzy są zupełnie nietrafione! :/

Produkt, który dostaniemy w przyszłym miesiącu (jak dla mnie to nic ciekawego!):


Pudełko jest baaardzo przeciętne i szczerze mówiąc wkurzyłam się, gdy zobaczyłam co jest w środku :/
Aby poprawić sobie humor wybrałam się na zakupy :)
W Superdrag kupiłam masło i balsam do ciała marki własnej oraz pomadkę do ust MUA w nowym kolorze Persian rose a w funciaku znalazłam skarpetki do stóp ;) nie spodziewam się po nich cudu ale za tą cenę można spróbować ;)



1 komentarz:

  1. Pudeleczko w tym miesiacu faktycznie nie zachwyca, ale moze w przyszlym bedzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...