wtorek, 9 grudnia 2014

GlossyBox UK grudzień 2014

GlossyBox UK grudzień 2014 czyli prezent na Mikołajki od mojego M.

Sama bym go nie zamówiła ale teraz nie żałuję, że je jednak dostałam :)


W środku było to:


- róż do ust i policzków firmy Bellapierre Cosmetics, produkt pełnowymiarowy o wartości 12.99 funtów
- 60. sekundowa odżywka do włosów i skóry głowy TRESemme Renewal Hair & Scalp,
  produkt pełnowymiarowy o wartości 5.50 funtów
- sztyft na pryszcze Anatomicals zap zap zap, produkt pełnowymiarowy o wartości 3.79 funtów
- paleta korektorów So Susan Cosmetics, produkt pełnowymiarowy o wartości 20 funtów
 oraz miniaturka:
- super nawilżające serum z kwasem hialuronowym SkinPep Hydra Boost


Najbardziej zadowolona jestem z paletki korektorów ale również odżywka do włosów bardzo mnie cieszy :)
Po edycji gwiazdkowej spodziewałam się czegoś super i mimo, że zabrakło efektu "wow" to i tak mogę powiedzieć, że pudełko mi się podoba.
A w przyszłym znajdziemy to:


W następnym wpisie pochwalę się Wam moim mikołajkowym prezentem, który sprawiłam sobie sama będąc przez ostatni tydzień w Polsce :)

2 komentarze:

  1. dla mnie niezbyt udane, kliknelam na odsubskrybowanie. Latestin beauty jest lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze dam mu szansę ;) a Latestin beauty nie znam, zaraz sobie sprawdzę co ciekawego tam jest!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...