środa, 4 marca 2015

Glamour UK april 2015

Raz na jakiś czas do brytyjskiej edycji Glamour dodawane są ciekawe prezenty.
W tym miesiącu mamy do wyboru jeden z czterech różnych produktów marki balance me.


Przyznać się muszę, że nie znałam wcześniej tej firmy ale skusiły mnie napisy na tubkach "98.8% natural" ;)
Bardzo lubię naturalne kosmetyki w związku z tym nie mogłam darować sobie ich wypróbowania, zwłaszcza za taką cenę! ;)
Dostępne były takie:


a ja skusiłam się na pure skin face wash oraz na super moisturising body wash



Po przyjściu do domu wygooglowałam sobie co nieco na temat tej firmy i o to co się dowiedziałam:
- "Balance Me to naturalne kosmetyki do ciała, bogate w olejki eteryczne, w których skuteczna pielęgnacja ciała idzie w parze z działaniem aromaterapeutycznym"
- "Produkty Balance Me zawierają w swoim składzie składniki pochodzenia roślinnego, z wyjątkiem nierafinowanego wosku pszczelego oraz lanoliny (pozyskiwanej z wełny owczej). Lanolina jest składnikiem kremu do rąk, wosk pszczeli znajduje się w kremie do rąk oraz w miętowym pilingu do ciała"

Brzmi fajnie zobaczymy jak będzie w praktyce ;)
A Jakie są Wasze doświadczenia z tą firmą? Znacie? lubicie?

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...