czwartek, 19 marca 2015

GlossyBox UK March 2015

GlossyBox UK marzec 2015 czyli "Step Into Spring"


Pudełko w tym miesiącu przyszło dość późno ale w końcu jest i mogę Wam pokazać co tym razem w nim znalazłam ;) W środku było to:

-NAOBAY Moisturizing Peeling o wartości 13.71 funta:
Produkt z którego cieszę się najbardziej! Od dawna szukałam dobrego peelingu (lato coraz bliżej!) a ten jest organiczny, nie testowany na zwierzętach, posiada certyfikat ECO CERT.
Pokładam w nim duże nadzieje, od jutra zabieram się do testów :)


-Essence Lash Princess Volume Mascara o wartości 3.30 funta:
Nie chce mi się nawet pisać, że to KOLEJNA maskara! Ostatnio kilka oddałam mamie, zostawiając sobie tylko próbkę maskary Clinique i dobrze zrobiłam bo od tego czasu dzięki Glossybox przybyły do mnie dwie nowe ;) Ta ma prześliczne opakowanie! (ozdoby na nakrętce są zrobione z gumy, ot taki bajer ;))


-Dove Advanced Hair Series Youthful Vitality Shampoo & Conditioner- próbki po 50 ml każda:
Szampony Dove były dla mnie zbyt kremowe i moje włosy nie bardzo je lubiły dlatego ostatni raz kupiłam je kilka lat temu, gdy jako nowość weszły do sklepów ;) Ale z chęcią je przetestuje ponownie a co mi tam ;)
Opakowania, które dostałam są idealne na wyjazd, więc pewnie skorzystam z nich dopiero w wakacje ale już teraz mogę napisać, że ślicznie pachną ;)


-ncLA Nail Lacquer o wartości 13 funtów:
Lakierów nigdy dość a ja dostałam bardzo ładny kolor o śmiesznej nazwie "Like... Totally Valley Girl". Jest to blady róż, który niestety ciężko mi było uchwycić na zdjęciu dlatego wkleję Wam dodatkowo zdjęcie promo, które moim zdaniem również jest przekłamane bo zbyt blade :/



-Carmex Moisture Plus Ultra Hydrating Lip Balm o wartości 4.49 funta:
Zawartość witaminy E, wyciąg z aloesu i masełko shea- brzmi fajnie, zobaczymy jak się sprawdzi.


Produkt, któwy znajdziemy w następnym miesiącu:


Każdy z pokazanych wyżej kosmetyków wykorzystam, więc nie jest chyba aż tak źle ;)
Oczywiście mogę się przyczepić za kolejną maskarę oraz za drogeryjny i łatwo dostępny Dove ale... mimo to pudełko mi się podoba! A Wam? ;)

2 komentarze:

  1. Zawsze podglądam co tam Glossybox wrzucił do pudełka za granicą :) I powiem szczerze w marcu beGlossy w Polsce się spisał - jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem Ci się pudełko udało :) Daj znać jak się spisał peeling :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...