piątek, 17 kwietnia 2015

GlossyBox UK April 2015

GlossyBox UK kwiecień 2015 o pięknym tytule "The Iconic Hollywood Edition"


Pudełko równie piękne jak temat przewodni ;) a czy zawartość stanęła na wysokości zadania?
O to co znalazłam w środku:


- Lord & Berry Lipstick Pencil in Kiss o wartości 10 funtów:
Ze szminką do ust w postaci kredki spotkałam się po raz pierwszy (mówiłam już kiedyś, że człowiek uczy się przez całe życie? ;)), jej kolor jest jednak dla mnie zbyt odważny, więc wątpię w to, że będę jej używać.

- Astral Original Face and Body Moisturiser o wartości 3.89 funta:
Krem ten używał mój M. gdy naświetlił sobie w pracy oczy/twarz. Jest bardzo gęsty i treściwy, trochę podobny do naszej tradycyjnej, niebieskiej Nivei. Szczerze mówiąc, wkurzyłam się gdy go zobaczyłam :/
Można go było kupić w funciaku za 1 funta!

- POP Beauty Kajal Eyeliner Pen o wartości 6.50 funta:
Kredka do oczu w kolorze Sooty Black. Co ciekawe kredka ta zakończona jest malutką gąbeczką.
Nic tylko uczyć się rysować kreski ;)

- Color Club Barely There Nail Polish o wartości 4.10 funta:
Lubię dostawać lakiery do paznokci ale wolałabym aby były z tych wyższych cenowo półek jak np. Opi ;)
Kolor jaki dostałam jest bardzo jasny, kremowy taki nijaki mam nadzieję, że chociaż jakość będzie dobra.

-Nougat London Soothing Bath Pearls
Mała próbka perełek do kąpieli o zapachu tuberozy i jaśminu.


Tym razem nie zamieszczono informacji o produkcie jaki znajdziemy w następnym miesiącu.
Wiem jedno, jeżeli kolejne pudełko będzie równie kiepskie co i to to zrezygnuję ze subskrypcji. Amen.

2 komentarze:

  1. Nie byłabym z niego zadowolona... Ja czekam na swojego Shinyboxa, którego powinnam dostać w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie jestem! Mam nadzieję, że w poniedziałek będziesz miała większe ode mnie powody do zadowolenia ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...