wtorek, 14 kwietnia 2015

Odżywka do regeneracji paznokci i skórek 5w1

Skoncentrowana odżywka do regeneracji paznokci i skórek z aktywnym kompleksem 5 naturalnych olejków firmy Cztery Pory Roku


Nie mogę narzekać na stan moich paznokci: nie rozdwajają się, nie łamią i dość szybko rosną ale za to skórki wokół nich to już inna para kaloszy! Mimo nałogowego używania kremów do rąk, są one dość suche i nieładnie wyglądają. Ową odżywkę kupiłam głównie dla nich.


Odżywka ma za zadanie zregenerować słabe i zniszczone paznokcie oraz skórki wokół nich. Producent twierdzi, że nasza płytka paznokcia zostanie wzmocniona i uelastyczniona a same paznokcie staną się gładkie, mocne i błyszczące ;) W wykonaniu tego zadania mają nam pomóc olejki:


Czy po 2 miesiącach stosowania jestem z niej zadowolona? Tak! :)
Skórki zostały nawilżone, dzięki czemu dużo łatwiej jest mi je usunąć a do tego na prawdę lepiej wyglądają! Paznokcie błyszczą i wyglądają zdrowo! :)
Aplikacja odżywki jest bajecznie prosta a pomysł z pisakiem to strzał w 10! (kto z nas lubi mieć tłuste palce? ;)) Stosowałam ją codziennie wieczorem przed pójściem spać lub wtedy, gdy skórki zbytnio mi się przesuszyły.


Jedynie do czego mogę się przyczepić to napisy na pisaku. Po kilku dniach zaczęły mi się ścierać i odbijać na dłoni :/  dlatego też sama je usunęłam i problem się rozwiązał. Druga sprawa to ta fioletowa, gumowa końcówka na zakrętce- lubi wypadać!
I jeszcze na koniec skład:


Jestem z niej bardzo zadowolona i na pewno podczas następnego pobytu w Polsce kupię ją ponownie :)
Polecam i Wam bo nie jest droga a nóż się spodoba ;)
A może już ją miałyście?

2 komentarze:

  1. U m nie jest odwrotnie - nigdy nie miałam problemu ze skórkami, za to paznokcie zawsze miałam słabe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy na paznokcie zadziała tak fajnie jak na skórki ale warto spróbować, koszt to tylko 10 zł z hakiem a może się okazać pomocna :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...