poniedziałek, 16 lutego 2015

GlossyBox UK february 2015/ luty 2015

GlossyBox UK luty 2015 czyli "Love Edition"


Zawartość pudełka mnie rozczarowała choć wiem, że jestem w mniejszości ;)
O to co znalazłam w środku:

-Wilkinson Sword Hydro Silk o wartości 10 funtów:
Cóż maszynka do golenia zawsze się przyda jednak jest to ostatnia rzecz jaką chciałabym znaleźć w pudełku, zwłaszcza w edycji walentynkowej


- Marsk, Mineral Eyeshadow- Fifty Shades o wartości 14,49 funta:
Kolor jak dla mnie zupełnie nietrafiony niestety :/



-Royal Apothic, Tinties o wartości 14$:
Ma prześliczne pudełeczko i bardzo ładnie pachnie! Dostałam odcień Coral (znowu!!)



- So Susan, Rose Quartet Lip & Cheek Palette o wartości 8 funtów:
Kolejny produkt tej firmy!! Opakowanie tandetne, bez lusterka choć kolory na szczęście całkiem ładne :)



- B. Cosmetics, Mascara o wartości 10 funtów:
Kolejna maskara! Zamiast niej wolałabym dostać zestaw do malowania brwi :/


- pudrowe dropsy w prezencie:


Produkt, któwy znajdziemy w następnym miesiącu:


I jak Wam się podoba zawartość? :)

2 komentarze:

  1. Rany, w zasadzie sama kolorówka :) Ja chyba jednak wolę większą równowagę w pudełkach.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...