środa, 14 stycznia 2015

Macadamia Oil Extract Foot pack

Maska do stóp w formie skarpet to produkt o którym wiele czytałam i bardzo byłam ciekawa jej działania. Swoją znalazłam w funciaku i choć nie jestem zwolenniczką kupowania tam kosmetyków to jednak czasami można trafić na coś interesującego ;)


Owa maska to produkt made in Korea, która ma za zadanie nawilżyć, naprawić i zmiękczyć nasze spękane stopy. Same skarpety są wykonane z materiału przypominającego ceratę za to w środku wyścielone są alla bawełnianym włóknem, który to nasączony jest właśnie naszą maską.


Praktycznie od razu po nałożeniu skarpet odczujemy efekt chłodzenia i to nie taki delikatny tylko prawdziwy chłód! Nie jest to przyjemne uczucie, zwłaszcza zimą ;)
Skarpety trzymałam na nogach przez 35 min, choć producent zaleca 20. Po ich zdjęciu na stopach znajdowało się jeszcze sporo mazidła dlatego ja je dodatkowo wsmarowałam.
A tak wyglądają same skarpety:


Czy jestem zadowolona z ich działania? I tak i nie. Na pewno stopy zostały nawilżone ale bez efektu wow! Spodziewałam się czegoś więcej choć nie mogę powiedzieć, że jestem rozczarowana ;)
Efekt chłodzenia utrzymywał się przez bardzo długi czas, jak dla mnie zdecydowanie zbyt długi, bardzo zmarzłam ;) ale w upalne dni, na zmęczone stopy będzie idealny i myślę, że wtedy do nich wrócę. Póki co wypróbuję inne wersje. A Wy? używaliście już czegoś podobnego?

2 komentarze:

  1. U mnie do stóp tradycyjnie: tarka, peeling i krem :) Ale myślałam już żeby wypróbować coś innego, np. skarpety złuszczające:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o złuszczających też myślę! jak mi się uda je znaleźć stacjonarnie to na 100% kupię ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...