wtorek, 6 stycznia 2015

Effaclar Duo [+] La Roche- Posay

Kosmetykom marki La Roche- Posay jestem wierna z małymi przerwami już od prawie dekady. Poleciła mi je moja dermatolog u której leczyłam trądzik najpierw typowo młodzieńczy a później "ten dorosły". Początkowo stosowałam krem z serii Effaclar k aby po jakimś czasie przerzucić się na Effaclar Duo.

Producent opisując działanie Effaclar Duo wiele nam obiecuje! Twierdzi, że krem ten:
- redukuje uporczywe niedoskonałości
- odblokowuje zatkane pory
- koryguje i zwalcza powstawanie przebarwień potrądzikowych


Do każdego kremu podchodzę z dużą rezerwą a obietnice producenta traktuję z przymrużeniem oka. Moja cera jest bardzo problematyczna i zdaję sobie sprawę z tego, że pierwszy lepszy krem cudów nie zdziała, niestety.
Dla mnie najważniejsze jest to aby po 1. dane mazidło nie pogorszyło mi stanu cery ani nie uczuliło mnie a po 2. aby dobrze nawilżało nie zostawiając jednocześnie tłustej warstwy bo i bez niej wystarczająco się świece. Jeśli "robi" coś jeszcze to tylko pozostaje mi się cieszyć ;)


Effaclar Duo to krem o pojemności 40 ml. Wbrew pozorom nie jest to mało bo ma on bardzo dobrą wydajność! Tuba zakończona jest małym otworkiem, dzięki któremu łatwo nabierzemy taką ilość produktu, jaka akurat jest nam potrzebna.


Krem sprawdził się u mnie na tyle, że jestem w trakcie zużywania 4 opakowania. Stosuję go codziennie rano, gdyż ładnie matowi mi cerę. Jest bardzo lekki dlatego od czasu do czasu na przesuszone partie stosuję coś bardziej treściwszego. Czy redukuje "uporczywe niedoskonałości"? I tak i nie. Na pewno rzadziej pojawiają mi się niespodzianki (choć nie jestem pewna czy to zasługa samego kremu!) ale na te przybyłe trzeba użyć czegoś mocniejszego.
Dla zainteresowanych podaję skład:


Myślę, że jest to krem, który warto wypróbować. Idealnie nadaje się dla osób z tłustą cerą bo potrafi ją ładnie zmatowić. Ciężkiego trądziku nam nie wyleczy- cudów nie ma! :) ale na pojedyncze małe krostki może się nadać.
A Wy używaliście go już? Jak Wasze wrażenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...