poniedziałek, 12 stycznia 2015

GlossyBox UK styczeń 2015

GlossyBox UK styczeń 2015 czyli "Fresh start, Must- haves" ;)


Zgodnie z zapowiedzią w pudełku znalazło się 5 pełnowymiarowych produktów, o to one:


- Kueshi Natural & Pleasant Cosmetics- rewitalizujący tonik do twarzy o wartości 10.70 euro
- Nicka K New York- róż do policzków o wartości 8.95 euro
- MeMeMe- kredka do oczu o wartości 4 funtów
- Jelly Pong Pong- rozświetlacz do twarzy o wartości 10 funtów
- Naked Lips- organiczny balsam do ust w sztyfcie o wartości 5 euro



Tonik Kueshi z ekstraktem z aloesu, rumianku i nagietka- brzmi bardzo obiecująco i już nie mogę się doczekać aż go wypróbuję!
Róż do policzków- nigdy takiego nie używałam, sama jestem ciekawa jego aplikacji bo kolor ma bardzo ładny :)
Rozświetlacz w żelu to dla mnie zupełna nowość, organiczny balsam do ust- fajny, na pewno go zużyję ale jeszcze nie teraz bo pomadek ochronnych u mnie w brud ;) jedynie kredka do oczu ma kolor, którego sama bym nie kupiła no ale zobaczymy może akurat będzie mi w nim do twarzy. Na jej plus przemawia to, że została wyprodukowana w Polsce :)
Dodatkowo do pudełeczka dołączony był rabat:


O to produkt, który znajdziemy w lutym:


Muszę przyznać, że z zawartości styczniowego GlossyBox'a jestem zadowolona :) a Wam podoba się?

2 komentarze:

  1. Tonik mnie również zaciekawił:) Co do różu i rozświetlacza to ja się ciągle uczę "z czym to się je", ale ogólnie pudełko zapowiada się nawet nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne jest to, że dzięki pudełkom można wypróbować produkty, których normalnie bym nie kupiła ;) i oczywiście ja też ciągle się uczę a glossybox mi w tym pomaga ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...