niedziela, 7 czerwca 2015

Lush- Catastrophe Cosmetic

Dla tych wszystkich, którzy nigdy nie słyszeli nazwy Lush napiszę tylko, że jest to firma produkująca naturalne, nie testowane na zwierzętach kosmetyki. Wytwarzane są one ręcznie i charakteryzują się dość krótkim okresem ważności.
Z tego co wiem to sklepu Lash nie ma w Polsce za to ja mijałam go codziennie w drodze do i z pracy ;)
Dość długo zajęła mi decyzja o zakupach ;) ale w końcu się na coś zdecydowałam!
Jako pierwszą opiszę Wam antytrądzikową maseczkę do twarzy- Catastrophe Cosmetic.


Maseczka zamknięta została w charakterystyczny czarny, odkręcany pojemniczek. Bardzo wygodny w użyciu. Musi być przechowywana w lodówce!
Jest koloru szaro- sino- blado fioletowego z widocznymi skórkami jagód. Dość gęsta i lubi się rozwarstwiać! Choć pod koniec wysycha- jednak łatwo sobie z tym poradzić- trzeba nakładać ją zwilżonymi palcami ;)
Zapach ma lekki, przyjemny ale nie powiedziałabym, że jest to zapach jagód!
Producent zaleca trzymanie jej na twarzy przez 10-15 min.


Maseczkę łatwo aplikuje się na twarz jednak gdy wyschnie to lubi się kruszyć i opadać :/
Zmywa się ją dość długo. A jakie jest jej działanie?
Skóra po zmyciu maseczki jest dobrze nawilżona, gładka i mięciutka. Bardzo przyjemna w dotyku :) Jednak działania antytrądzikowego jako takiego nie zauważyłam.
Nie uczuliła mnie i nie przyczyniła się do pojawienia niechcianych gości!
Skład ma bardzo przyjazny:


Bardzo fajnie używało mi się tej maseczki, choć niestety nie było jej zbyt dużo i starczyła jedynie na 7 razy!
To pierwsza z wad, drugą jest jej cena: kosztowała 6,5 funta.
Jest to jednak produkt bez którego można się obejść, więc nie wiem czy jeszcze kiedyś ją kupię. Na pewno spróbuję inne wersje świeżych maseczek bo sama ich idea bardzo przypadła mi do gustu :)

Stosowałyście kiedyś tą maseczkę? a może możecie polecić mi ich inne wersje?

4 komentarze:

  1. Nie miałam okazji jej używać i pewnie z uwagi na cenę to się nie zmieni :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jest tania, dlatego tak długo zastanawiałam się nad jej kupnem :/

      Usuń
  2. Nie miałam okazji używać jeszcze żadnego produktu tej firmy ze względu na słabą dostępność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może już niedługo Lash pojawi się w Polsce? Oby! :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...