poniedziałek, 1 czerwca 2015

Mydła w kostce od Alterry

W grudniu zeszłego roku podczas mojego ostatniego pobytu w Polsce zakupiłam (dość niespodziewanie) kostki myjące od Alterry. Spośród wielu zapachów wybrałam oliwkowy, różany i nagietkowy.
Mam taki dziwny zwyczaj, że w łazience do mycia rąk używam tylko mydła w kostkach, w kuchni za to mam mydło w żelu a do kąpieli używam żeli pod prysznic ;)
Do tej pory moimi ulubionymi mydłami były te od Dove i choć nie są one bez wad to byłam im z małymi przerwami wierna od wielu lat.


Mydełka od Alterry zawierają 100% czyste oleje roślinne, są wegańskie i zostały przebadane dermatologicznie. Nie zawierają syntetycznych substancji konserwujących ani co oczywiste składników pochodzenia zwierzęcego.


Kostki mają wagę 100 gram i są bardzo wydajne! Dla osób lubiących zmiany może to być wada ;) Jedno mydełko, używane tylko do mycia rąk starczyło mi/nam na ponad 2 miesiące!
Dla zainteresowanych podaję skład:




Wszystkie trzy pachną dość delikatnie ale zapach utrzymuje się przez jakiś czas na rękach.
Mydełka dobrze się pienią, łatwo spłukują i co najważniejsze nie wysuszają skóry!
Kolejną fajną rzeczą jest to, że się nie kruszą ani nie tworzą miękkiej papki/ osadu na mydelniczce (co właśnie doprowadza mnie do szału u mydeł Dove!) stąd zapewne ta ich niewiarygodna wydajność ;)


Mydła są tanie bo kosztują ok 2 zł ale można je dostać na promocji za jeszcze niższą cenę!
Jeśli lubicie mydła w kostce to polecam Wam wypróbowanie tych z Alterry- ja jestem z nich bardzo zadowolona :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...